Menu
Ciekawe strony:

http://montownia.eu/windy-dzwigi-platformy-towarowe
http://www.nbp.pl
http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom
Co jeść na obiad, gdy się odchudzamy?
Jak powszechnie wiemy, obiad to najważniejszy posiłek w ciągu dnia. Dodaje nam witalności i sił do pracy na cały dzień. Dlatego też ważne jest, aby było zrobione z odpowiednich składników. Tym bardziej staje się to istotne, gdy dodatkowo przebywamy na diecie.

Kobiety uprawiające kulturystykę powinny wykluczyć ze swych śniadań wędliny takie jak bekon i kiełbasa, gdyż zawierają one spore ilości tłuszczu. Można za to sięgać po ich mniej kaloryczne odpowiedniki, jak na przykład chuda kiełbasa z indyka. Generalnie mięso indycze jest bardzo zdrowe i zawiera małe ilości tłuszczu. Popularnym śniadaniem wśród kulturystów jest jajecznica, która dostarcza dużo białka. Warto taką jajecznicę uzupełnić bekonem z indyka. Choć na początku będzie trudno przyzwyczaić się do bekonu z indyka, nie zaś z wieprzowiny, tego typu metamorfoza zrobi bardzo dobrze naszej figurze.

Odpowiednio dobrana dietę warto urozmaicić suplementami dla sportowców. Wspaniały do tego celu są produkty marki Trec. Nie powinno być problemu ze znalezieniem w Internecie takiego miejsca jak trec sklep. Przy żywieniu korzystnym musimy pamiętać o tym, aby unikać artykułów takich jak: ziemniaki, mąka pszenna, cukierki, groch, fasola, konfitury, ciasta, makarony, ryż, kasze i słodzone płyny. Sól także nie jest mile widziana uzupełnieniem dań.

W grupie produktów dobieranych podczas żywienia optymalnego są: tłuszcze typu masło, smalec, słonina, olej słonecznikowy, różnego typu mięso, przede wszystkim zaś wieprzowe, do tego podroby mięsne, ryby, drób (kaczka, gęś, kura), majonez, orzechy, ziarna słonecznika, soki owocowe niesłodzone. Żółtka można w prosty sposób zastąpić tofu, a czerwone mięso ? mięsem z indyka. Zamiast przyprawiania potraw solą, można je przyprawić za pomocą ziół. Najkorzystniej swoje dania przygotowywać na parze lub na grillu, unikając przy tym smażenia. Wysoko energetyczne śniadania lepiej spożywać w miarę wcześnie zamiast zostawiać je na wieczór. Warto też wykluczyć ze swojej diety cukier rafinowany, a pełne mleko zastąpić mlekiem odtłuszczonym.
Co jeść na obiad, gdy się odchudzamy?
Zobacz również: Jak powinna wyglądać dieta boksera?
sitemap.xml